Ugrás a fő tartalomra

Hibaelhárítási tippek: SmartWise termosztát hibaüzenetet ad az APP-ban

Több mint 3 hónappal ezelőtt frissítve

Ha eWeLink app kompatibilis SmartWise termosztátot párosítottál a Wi-Fi hálózatra, és az APP-ban a termosztát fellüetén hibaüzenetet látsz, ezt az üzemmód rossz beállítása okozza, könnyen javítható.

A termosztát azért jelez ki hibát, mert az alapértelmezett üzemmódja a belső + külső szenzor együttes használata, de mivel nincs hozzá csatlakoztatva külső szenzor, ezért az eszköz az eWeLink APP-ban hibaüzenetet ad.

A hibaüzenet eltűnik, ha:

(1) külső szenzort csatlakoztatsz a termosztáthoz, VAGY

(2) a beállítást módosítod arra, hogy nincs külső szenzor.

A beállítás módosításához – a termosztát érintőgombbal való kikapcsolása után – az “M” és az “óra” ikon együttes hosszabb megnyomásával lépj be a “Haladó beállítások”-ba, majd az “M” gomb többszöri megnyomásával navigálj az “A” beállításokhoz.

Itt a fel / le nyilak segítségével váltsd át az alapértelmezett “Al” (külső + belső) beállítást az “In” (belső szenzor) beállításra. A termosztát ezután – pár másodperc inaktivitás után – kilép a menüből.

A termosztát érintőgombbal való bekapcsolása után az app-ból hibaüzenet eltűnik.

Választ kapott a kérdésére?